perjantai 16. lokakuuta 2015

Kuulumisia pitkästä aikaa

Moi!

Tiedättekö sen tunteen kun on kirjoittamatta postausta yli viikkoon ja kynnys aloittaa uusi postaus kasvaa koko ajan? Mulle tulee aina tämmönen tunne.. :D Mulla ois niin paljon kerrottavaa kesällä olleista kisoista yms, mutta taidan jättää ne nyt täysin kertomatta, koska olen pitänyt instan ajantasalla kaikesta :)

Tää tunne kun tää kirjoittaminen ei vaan enää luonnistu... :(


Kiinnostaisko teitä uusi hevpsten varuste-esittely? Varusteet ja hevoset on nimittäin jo sen verran vaihtunu, että sille olisi jo tarvetta :) Samalla uudemmat tuttavuudet tulisivat julki.  Mulla on todella paljon postaus ideoita varastossa, mutta toteutus ja kuvien puute on aina vähän tyssännyt postauilua... Nyt olen päättä nyt ottaa itseäni ihan kunnolla niskasta kiinni ja saada tänne ainakin yhden postauksen viikkoon. Kohtapuoliin vaihdan tänne itseäni miellyttävämmän ulkoasun ja poistelen vanhempia postauksia, jos siitäkin jonkinmoista inpiraatiota kasvais.


Nyt kesällä on tosiaan ollut suht aktiivisesti kisoja myös täällä meidän lähistöllä päin. Viimeisimmät kisat olivat kylläkin ihan vantaalla saakka, Eclipsen ja Caribian show jumping nimittäin. Menin Kyöstillä senior cupin, jossa tulin kuudenneksi ja Pertillä joukkue-esteratsastusluokassa, jossa edustimme Jaanan ja Pinjan kanssa team Munakoisoa (instagramissa @team_munakoiso). Meidän joukkue tuli kolmanneksi Jaanan saatua perusradalta ja uusinnasta puhtaat radat ja minun pudotettua molemmilta radoilta yhdet esteet (ärsyttää vieläkin). 


Hepat muutti noin kuukauden päivät sitten sisälle ulkotallista, koska ulkona rupesi jo olemaan sen verran kosteaa öisin. Nyt hepat on mun huoneessa sänkyni päässä. Tarhatkin on jo purettu ja pakattu kesätalliin talvisäilytykseen

Näin asiasta kukkaruukkuun, kiitos hirveästi neljästäsadasta tilaajasta youtubessa! Teen spessun vasta 450 tilaajan kohdalla, sillä mulla on todella monta (liian monta) videoprojektia nyt auki koneella. 

Mutta tää postaus oli varm,asti todella sekava ja häiriintynyt, pahoitelut siitä, toivotaan että jo ens kerralla tää kirjoittaminen luonnistuin vähän paremmin... .DD Mutta ens kertaan, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti