keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Nyt se on ohi.

Kerrompa nyt maailman paskimman viikon tiivistetysti. About viikko sitten valitin, että tietokoneeni ei hyväksy järkkäriäni ja ei siirrä kuvia. Sitten tulee tämä yksi valopää ja kaataa tietysti KOKO KONEEN. Ja koska olen niin mahtava tietokone expertti niin eihän minulle todellakaan ole mitään varmuuskopioita.

Sitten ex koneeni kovalevyltä saadaan "kaikki" pelastettua ja ne kopioidaan jollekkin levylle. Huoneeseeni ilmestyy uusi kone ja tavarat asennetaan siihen. Mutta miten kävi? AIVAN KAIKKI videoni vuoden 2011 lopusta aina vuoden 2013 loppuun ovat poissa. On siis täysin turhaa odottaa minulta minkäänlaista videota hyvin_pitkään_aikaan.

Videoiden teko on ollut minulle aina kaikki kaikessa ja nyt kaikki klipit ovat poissa. Ehkä liioittelen hiukan kun sanon, että minusta tuntuu siltä, että minulta olisi riistetty puoli elämää raa´asti pois.

Ja kaikki tapahtuu tottakai juuri nyt kun sain tuon uuden ohjelman ja videot olisivat alkaneet olemaan ladullisesti parempia.


Eli nyt on kai hyvästeltävä youtube pitkäksi aikaa. Noh, olivathan nämä aivan mantavat ja ikimuistoiset reilut 3 vuotta jotka olen siellä saanut viettää.

Tähän tilanteeseen sopisi hyvin sanonta "kaikki hyvä loppuu aikanaan" ja näin näköjään tapahtuukin. Blogia en vielä sentään lopeta sillä onhan minulla vielä kuvat tallella, mutta ei tämä silti kamalan helppoa ole... Pahinta on, että olen joka ikisessä keppari tapahtumassa yms ikuistanut miltei keiken videolle ja nyt kaikki ihanat muistot ovat tiessään. Ompa tätäkin sitten tulevaisuudessa kiva muistella.


Mutta näin kävi.

2 kommenttia:

  1. Voi ei! Eikö mitään voida tehdä? Aaargh, tiedän sun tunteen, sain uuden koneen ja kaikki kuvat eivät voi tulla uudelle koneelle koska se vanha kone on niin **** että se kestää vaan minuutin käyttöä ja sit se sulkee itsensä ;( No, pidän peukkuja puolestasi, siitä voit olla varma! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla ottaa koneen kovalevy, vaihtaa se toiseen koneeseen ja ottaa sieltä kuvat vaikka tilille :) näin tehtiin mun ex läppärin kanssa ja onnistui, mutta tällä kertaa kovalevy tyhjensi itsensä :/

      Poista