lauantai 2. marraskuuta 2013

Haaste. Murr.

Säännöt:

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Hänen tulee myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun täytyy keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille
6. Itseään haastanutta ei saa haastaa uudelleen!

11 Faktaa:


1. Olen aika äkkipikainen

2. Omistan lemmikkejä

3. Olen blondi

4. Jos joku on ärsyttävä minulle, hän saa samalla mitalla takaisin.

5. Este-ennätykseni on oikeilla hevosilla 80cm

6. Näitä on yllättävän vaikea keksiä

7. Roikun koneella päivittäin

8. Olen outo

9. Minulla on ollut blogi yli vuoden (kai..)

10. Olen youtubessa

11. Vihaan syksyä


Vastaukset haastajan kysymyksiin:



1. Mistä pidät itsessäsi?


Joustavasta luonteestani :)


2. Mitä pelkäät?

Epäonnistumista, kuolemaa, kynttilöitä (wtf?) ja joissain määrin ulkona pimeässä liikkumistakin.

3. Mihin olet tällä hetkellä tyytyväinen?
En osaa sanoa joten skippaan ohi :P

4. Mitä ajattelet omasta käytöksestäsi?
Noh.. En ole ainakaan mikään roolimalli.. :)

5. Huolestuttaako sinua jokin? (Mikä?)
Ei oikeastaan tällä hetkellä mikään..

6. Mitä tulevaisuudensuunnitelmia sulla on?
Ysi luokan jälkeen mulla ei ole yhtään mitään hajua, mitä teen. Mutta eiköhän se pikkuhiljaa ala selvetä :)

7. Paikka, jonne haluaisit ehdottomasti päästä?
Jonnekkin ulkomaille, amerikassa ois tosi kiva päästä käymään (:

8. Idolisi?
Ei kukaan

9. Turhin asi/esine , mistä olet koskaan kuullut?
Koulu.

10. Missä olisit ja mitä tekisit mieluiten juuri nyt?
Oikeastaan juuri tässä missä nyt olenkin - ei mitään muuta.. :´D

11. Lempielokuvasi?
En osaa sanoa.. :)

Minun kysymykseni:


1. Mikä eläin haluaisit olla?
2. Jos yksi toiveesi täytettäisiin, mikä se olisi?
3. Lempi kirjasi?
4. Onko kivaa kun sinut haastettiin? :)
5. Kuinka usein bloggaat?
6. Lempi elokuvasi?
7. Uskotko aaveisiin?
8. Mitä pelkäät?
9. Kuinka kauan olet keskimäärin koneella päivässä?
10. Onko sinulla lemmikkejä? (jos on mitä?)
11. Lempi vuodenaikasi? (perustelut?)


11 Seuraavaa haastettua:

(Tai no.. 6 haastettua, koska laiskuus.)




***

Ja huomenna luvassa jälleen postausta (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti