sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Kisailuja + myyntipolle

Mmmoijj :3


Olin tämän viikon siis ihan kokonaan kipeenä.... -.- Oli tooosi kivaa olla sisällä ku aurinko paisto ihan kunnolla D:

Nyt kuitenkin lauantaina uhmasin omaa kuntoani ja lähettiin veneelle. Siel oli aikasss kulmä.. Nyt sunnuntaina oli kisat tässä melko lähellä ja sinne suuntasin Ihkun ja Ericin kanssa.

Mun serkku oli mukana ja yhteesä sieltä kahmittiin 6 palkintoa (minä 2 ja serkku 4), Puomi luokassa minä sijoittauduin ykköseksi Ihkun kanssa ja kolmoseksi ericillä :) Saatiin palkinnoksi ruusukkeet ja pokaalit

Ihana tarkennus <3 ja siis oikealla on mun pokaalit ja ruusukkeet. Etualalla on vanhoja ruusukkeitani
Sain tässä viikolla kipeänä ollessani valmiiksi myyntiin tulevan suokin. Heppa on siis foorumilla jo myynnissä.
En keksi enää muuta fiksua, joten ensi postaukseen siis :) Moikka!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti