sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Kisat 19.5

Otsikosta varmaan pääsee aika hyvin jyvälle :"D Eli olin tänään kisoissa, taas..

Ensin roudattiin este tolppia kentältä maneesiin ja sit laitettiin rata. Puomeina oli mun puomit.. Minun tehtäviini kuului istua edustavasti ilmoittautumis pötdän luona ja ottaa nimiä ylös (en kyllä sitäkään hoitanut mallikkaasti..). Eka luokka alkoi ja minä menin Friikillä ihan ekana suoritamaan. Se meni ihan kivasti ja eka sija tuli :D Palkintojen jaossa mentiin perinteinen kunnia kierros.. Jouduin menee ekana ja menin ihan mist sattu x)

Tokassa luokassa starttasin tokana :D Tuli myös toka sija xD Senkin menin siis Friikillä ja estekorkeus oli 30cm. Sitten ois ollu tarkoitus mennä viiteenkymppiin, mutta tultiin siihen tulokseen, etten lähe ees yrittämään :)

(Nää kaikki kuvat on sit pysäytetty videosta, joten laatu on mitä ihanin). Friikki sai lopulta 2 ruusuketta. :D Ton 30 kunnia kierroksen alussa kävi joku moka, kun minä menin kolmantena o_O
Muokkaan tähän sit myöhemmin kisa videon ;)

Palkinto rivi alkaa jo täyttyä.. :D Pitää kohta raivata lisää tilaa :) Onhan noita jo kertynyt ihan kivasti..

Eipä tällä kertaa muuta, heips!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti