sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Eilen

Eilen olin taas ratsimassa Lucaksella :) Kaverini kuvaili. Kuvia tuli otettua vähän reilumman puoleisesti :"D
Tämä on todella taiteellinen kuvakulma :D
Kaverini Lucaksella


En si viikolla on "hiihtoloma". Lainaus merkeissä, ksoaka mulle ei lomaa oo :( Kärsin koko viikon rippikoulusta (päivä leiri) :C Postausksia tuskien ens viikolla tulee.






Oon nyt alkanu säästämään rahaa uuteen kameraan :D Aattelin semmosta hyvää järkkäriä. Nyt kun mulla on vaan mini järjestelmä kamera :P + samsungin digi kamera..


Oon muuten päättäny, että meen sinne SM kisoihin sittenkin :)) Otan mukaan vaan yhen hepan ja meinasin et se ois Lucas tai Friikki, en tiedä vielä :)


Mut ei sit muuta :)

(Ps. Nää mun postauskset on aina lähinnä kuvii..?)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti