sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Kisat 13.6.14

Nyt ihan alkuun totean, että kiitos 51 seuraajaa! Teitä on tullut nyt 10 lisää ihan hetkessä... :D


Mutta nyt pääaiheeseen, eli viime perjantain kisoihin Imatralla.


Kisat oli siis tosiaan Imatralla ja sinne suuntasin Ericin ja Fasun kanssa viime perjantaina. Alkuperäinen suunnitelma oli ottaa Friikki ja Fasu, mutta sääennuste lupaili sateita ja päätin suosiolla jättää Friikin kotiin sadetta suojaan - mutta mites kävikään? Ei pisaran pisaraa vettä :D


Mun oli tarkotus mennä ristikko- ja 70-80cm luokkaan kummallakin pojalla, mutta ristikko luokan jälkeen onnistuin jotenkin venäyttämään jalkani, joten 70-80 jäi välistä :P Osa syynä perumiselle oli myös kür luokkaan panostus. Jos oisin menny hyppimään sen esteluokan, en ois välttämättä pystynyt vetää koulua kunnolla :D
Sitte tuli se mun kammoksuma kür luokka :) Ihme kyllä ei jänskättäny yhtään. :o Menin vaa siinä sinne radan päähän ja vedin. S,´eissä meinasin pyörtyy jo ihan normaalissa koululuokassakin... :D Noh, siinä sitte Ericin kanssa väännettiin ja kolmas sija sieltä tuli. Harmi vaan, että vain 2 ekaa palkittiin. Olin siitä sitten niin pettyny, et kotona väänsin itelleni lohdukkeeksi omatekoisen ruusukkeen johon kirjoitin taakse "lohdutuspalkinto 13.6.14" :) Olin kyllä ite ihan tyytyväinen siihen meidän rataan. :)

Ja kiitos maailman ihanin youtube, joka poisti lopun tästä -.- Tää oli siis heti latauksen jälkeen kokonainen, mutta nyt kun kattoo niin loppuu kuin seinään ...

Tässä vielä 2 kuvaa fasun esteradasta :)

Kisavideo tulee jossain vaiheessa kun on innostusta tehä ja saan sen sm-kisa videon ulos... 

Kellään minusta kuvia? Mulla on lähinnä miltei kaikista kisaajista kuvia, että niitä voitte tulla pyytämään, niin lataan niitä johonkin :) Tästä postauksesta saa kopsia kuvia itsestään, kunhan ilmoittaa mulle foorumilla tai tässä kommenteissa!

Mutta eip muuta tänään, olen puhunut :) Moikka!

5 kommenttia:

  1. Miulla taitaa olla siusta kuvia niistä kisoista :) Ja olisko siulla muita kuvia miusta ristikkoluokassa? Oon siis sama, kun 3. kuvassa.

    Laitatko vaikka sähköpostii lumi1pallo@gmail.com ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyl mul taitaa olla noit lisää :) Laittelen. :)

      Poista
  2. Oliks sulla kuvia musta? :) Jos on niin --> venlasalonen.02@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Hei, olisikos sulla musta jotain kuvia tai videoita? Jos löytyy niin pistäisitkö niitä osoitteeseen khtghostranch@gmail.com :)

    t. Jivvy

    VastaaPoista