lauantai 12. huhtikuuta 2014

Postaus, jolle on mahdotonta keksiä nimeä

Päivää taas

Viime keskiviikkona postilaatikkoon tipahti ostamani uusi heppa :3 Kyseessä on torinhevos tamma Dreamy Duchess, eli tutummin "Tilli". Heppa on samalta tekijältä kuin Poco, ja oon tooosi ihastunut tuohon söpöläiseen :> Mukana tuli kuvissa näkyvät suitset. Itse tein hänelle pinkin loimen syädn koristeella, valkoisen riimun pinkeillä pehmusteilla ja pinkki-valkoisen riimun narun.

Pyydän anteeksi laiskuuttani, sillä kuvat on ihan kamalan yli valottuneita ja en jaksa editoida niitä nyt yhtään D: Poni on oikeasti tummempi..





Tänään, lauantaina lähdettiin sitte kisaamaan. Kun päästiin kisa paikalle, saatiin huomata, että kaikki paitsi minä oli perunut tulonsa... :D Noh, mitäs sit siitä muuta ku hyppimään kaverin kaa kilpaa... Minä sitte kuiteskii voitin sen... :s 




Mukana mulla oli siis Friikki ja Fasu. Kuvia ois paaljon enemmänkin, mut en jaksa ootella niiden latausta... :Dd
Friikin uus besu, "Rauha". :)

Ja ens viikol ois sitte mun kisat. Nyt näyttää pahasti siltä, että osallistujia on ihan liian vähän, ja kisat joudutaan perumaan, mutta katotaan nyt jos tässä viikolla tulis lisää. :)
No, mut heippa sitte! :)

1 kommentti:

  1. Uber ihana nuo �� tuo ylempi on niin ihana :) haluukko käyä kattomas mun blogin http://khtmelody.blogspot.com
    Ja osallistun arvontaan

    VastaaPoista