maanantai 28. tammikuuta 2013

Missin tarina

Oompas taas aktiivinen blogia kohtaan.. :D






Missistä latasin äsken videon Tubeen :) Tamma on kokenut kaiken laista, ja nyt onkin sopiva aika muistella menneitä :D

Kaikki alkoi kun tein Missin joskus vuonna 2011 lopulla tai 2012 alussa (?). Hän oli silloin mielestäni toooosi hieno ja olikin "paras polle" aika kauan. Sitten kuitenkin kyllästyin ja laitoin myynti ilmoituksen Sh- foorumille. Melkein heti hänestä alettiin tarjota, lopulta lähti Embulle Mustasaareen päin. :)
Siellä eleli pari viikkoa ja minulla tuli yht´äkkiä kaamea ikävä ponia. Koitin sumplata hepan soton kumotuksi ja tarjosin jopa 2x hintaa (voi vitsi et oon vajonnu alas..).
Uusi omistaja ei kuitenkaan antanut heppaa takaisin. Yritin unohtaa Missin ja melkein onnistuinkin.

Missi uutena. oi miten puhtaan valkoinen<3
Kuitenkin 2 kuukauden päästä uusi omistaja ilmoitti, että haluaa myydä sen. Olin toodella närkästynyt sillä olin juuri ostanut kalliin kepparin samalta foorumlta. Kuitenkin päädyimme päätökseen että ostan sen.

Aikaa kului. Lopulta yhtenä päivänä Missi tuli. Muistan, kun olin sinä päivänä kaameassa 39 asteen kuumeessa ja kuinka juoksin eteiseen.
Heti kun avasin paketin meinasin ryveta itkemään. Tamma ei ollut samassa kuosissa kuin ennen.. Ei enää niin valkoinen ja ompeleet olivat alkaneet loistaa (johtuen varmaan tuhdista täytöstä). Täytin silti heti hepan ja laitoin kepin yms kuumeesta huolimatta. Heitin hänelle myös riimut jotka olin tehnyt edellisenä päivänä ulko muistista koitin mittoja muistella. Sitten sain kaamean päänsärky kohtauksen jonka takia menin nukkumaan.

Siitä lähtien Missi on majaillut tallissani onnellisena. On saanut paljon kavereita ja kaikki mahdolliset varuste hörpäkkeet :) Ollaan kisattukkin ja viimeisimmät kisat olivat vissiin Wonderfulin maasto kisat. Tähdätään sm-kisoihin toukokuussa ja ei muuta kuin sinne kisa menestystä haalimaan! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti